2009. április 1., szerda

Pörgök-forgok

Most, hogy rájöttem a mozgás csodajó, abba sem hagyom. Folyamatosan forgolódok anya nagy örömére. :) A játszószönyegről néhány perc alatt le tudok forogni. Egyet hasra, majd hason fordulok jobbra-balra aztán vissza a hátamra és már jól el is távolodtam a nekem "kijelölt" helyről. 
Az ágyamban is így teszek, anya beletesz és már dolgozom is azon, hogy hason legyek. Már aludni sem jó a hátamon! Ma amikor elálmosodtam, anya visszatett az ágyikómba, én fél percen belül oldalra fordultam és már aludtam is!! Ez nagyon tetszett anyának, mert azt mondja, hogy utoljára akkor aludtam az oldalamon, amikor hazahoztak a kórházból és úgy fektettek le. Akkor még nem tudtam mozogni és amilyen pózban a szüleim lefektettek, olyan pózban ébredtem fel. Ez néhány hétig tartott, mert később már addig-addig ficánkoltam, amíg a hátamra nem keveredtem. Szóval ma egyedül fordultam az oldalamra a délelőtti alváshoz. Apa meg is örökítette, anya pedig öszeollózta.
Nagyon kell ám keresnetek, mert még a pelusomat is a  fejemre húztam, a többi részem pedig a takaró alatt. A fejem kivehető, illetve kezem, amint a fejvédőt fogom. :) 

Anya megörökítette egy átfordulásomat, ha van kedvetek nézzétek meg! Íme:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése