2009. április 12., vasárnap

Az első Húsvéti Ünnepem

Ebéd után apa bepakolta az autóba a böröndöket, a babakocsimat, a hordozómat és mindent, ami a kényelmemet szolgálja. Az én csomagom volt a legtöbb. :o) Kikapcsololódni indultunk. Anya elsődleges célja az volt, hogy "végre" vízbe tegyenek. Annyira szeretem az esti pancsolást és már elég nagynak tartanak a szüleim ahhoz, hogy a medencében törénő lubickolás is nagy élvezetet jelentsen.  Így aztán célba vettük Kecskemétet. Anya felfedezett ott egy szállodát, ahol minderre lehetőség van. Foglalt szobát is, így jobban kibontakozhatok, nem kell annyira sietnünk haza, illetve, ha elfáradok akkor könnyebben tudok pihenni. 
Az utazás alatt a délutáni szunyókámat iktattam be, így pihent voltam amikor odaértünk. Nem volt hozzú utazás, nincs messze Tőlünk ez a város. Amikor odaértünk, anyáék gyorsan elfoglalták a szobát, kipakoltak és már mentünk is sétálni a szálloda parkjába.
 Jól éreztem magam, szeretem, ha a bratyó is velem van, Ő mindig felvidít, boldog vagyok, ha körülöttem van. Ő délelőtt iskolában van, délután tanul, este pedig játszik a számítógépén, alig találkozom vele. Így most külön örültem, hogy mindenki körülöttem van. Amint körbejártuk a környéket, felmentünk a szobába, úszópelust kaptam és fürdőnadrágot. Nagyon csini voltam benne. :o)
Mindenki átöltözött és lementünk a wellness részlegbe. Apa csak azzal rontotta el a programot, hogy mindjárt a zuhanyzóba vitt. Hááát, mit ne mondjak: nem voltam az ötlettöl elragadtatva... Az volt a szerencsém, hogy komolyan vette az elkeseredésemet és nem erőltette tovább. Anya persze kitalálta, hogy a hideg vízbe kell engem vinni. Rendben, hogy az esti pancsinál jobban szeretem a hidegebb vizet, de ez 26 fokos volt!! Nem sírtam, hős akartam lenni, de apa csak a lábamat dugta bele és a hüppögésemre úgy döntött, hogy nem folytatja. Végre megszületett a döntés: irány a meleg víz! Miért is nem lehetett rögtön ezzel kezdeni???  :o) Itt már minden rendben volt, a szüleim szerint nagyon édes, ügyes kisbaba voltam. Lehet benne valami, mert a környezetemben mindenkit lenyűgöztem ;o))).

Amikor elfáradtam ismét a zuhanyzóban találtam magam. Majdcsak észreveszik a szüleim, hogy nem szeretem... Anya felvitt a szobába felöltöztetett, mózesba rakott és már aludtam is. A Tomi és apa szaunázni még lent maradtak. Amikor ők is felértek, elkezdtünk készülődni a vacsihoz. Akkorra már én is felébredtem. Amíg a család többi tagja jóízűen falatozott én csak nézelődtem és kikezdtem a szomszéd asztalnál ülő társasággal. :o) 
Ezután fürdés, vacsi és alvás kövtekezett. Kaptam a szobába babaágyat, rózsaszín takaróval, de anya nem találta elég keménynek az alját, ezért a mózesbe aludtam, amelyet beletettek a kiságyba. :o) Alig tudtam benne oldalra fordulni, de szűk ágy ide, idegen hely oda, én bizony aludtam reggel 8-ig. Még a csajos, rózsaszín takaró sem zavart.  :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése