2009. április 21., kedd

Védőnénis nap

Új járgányom van. :) A szüleim megállapították, hogy a mózesből nem látok ki, egyébként is éppen végig érem, a hordozót pedig én nem szeretem, ezért előkerült a babakocsim sport része.
Nekem ez nagyon tetszik, olyan jól el tudok benne helyezkedni. Betámasztom az egyik oldalában a fejemet és átlósan fekszem benne. A lábaimat felteszem az előttem lévő kibukásgátlóra és minden szuper, indulhat a csavizás! Jól szétlátok belőle, félig ülök, félig fekszem, szóval csodaklassz! :) Tegnap már így sétáltunk anyával.
Ma pedig a védőnémihez mentünk a fél éves ellenőrzésre. Igaz még nem vagyok egészen fél éves, még van hátra 10 nap, de anya és a védőnéni ezt az időpontot beszélték meg.
Lemértek tetőtől-talpig. :) A fejkerületem 43 cm, a mellkas 45 cm, a hosszúságom 69 cm, a súlyom kereken 9 kg.
Kitöltötték a kérdőívet is és azt mondta a védőnénim, hogy  minden teljesen rendben van velem, az átlagnál egy kicsit nagyobb vagyok súlyban és hosszban egyaránt. 
Most vagyok 24 és fél hetes. Ez azért érdekes, mert apa készített rólunk (anyáról és rólam) egy összebújós képet  4 és fél hetesen, majd teljesen véletlenül készült egy 14 és fél hetesen is. Most viszont már várták hogy újabb 10 hét teljen el, azért hogy elkészülhessen az újabb kép. Ilyen lett: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése