2009. április 16., csütörtök

Rólam...

Anya szerint nagyon sok jó tulajdonságom van, de mind közül az egyik legkedvesebb számára, hogy nagyon-nagyon tudok örülni, amikor meglátom Őt, vagy apát. Bármit is csináltam korábban, amint felbukkannak a szüleim, hangos nevetéssel fejezem ki az örömöm. Anyának ez nagyon kedves.
Persze nem akarja elhomályosítani azt a jó tulajdonságomat sem, hogy 6 hetes korom óta átalszom az ájszakát, este 10-től reggel 8-9 óráig. Valóban nagyon szeretek aludni, vélhetően apától örököltem. :o) Már a napközbeni elalvások sem okoznak akkora problémát, csak vegyék észre a szüleim -a kellő időben-, hogy álmos vagyok. Ilyenkor, ha beletesznek a kiságyamba, akkor oldalra fordulok és már alszom is. Szeretem babrálni közben a fejvédő puha anyagát, megnyugtat, illetve a takarómat is a fejemre szoktam húzni, ha anya elfelejtené véletlen betakarni az arcom, amikor lefektet. Azóta alszom könnyebben és többet, amióta egyedül el tudok fordulni. Már bebarandolom az ágy teljes területét, leginkább a felső rövid oldalra keveredek, keresztben. Ennek köszönhetően apa olykor óránként ébred a légzésfigyelő riasztására, mert ebben a helyzetben nem érzékeli az szuszogásomat. Visszahelyez középre, de ebből én általában semmit nem érzékelek, még csak fel sem ébredek. :o)
Már könnyen forgolódok mindkét irányba, nem okoz nehézséget. Mivel a szüleim mindig a hátamra tesznek le, ezért a hasra fordulás egy picit könnyebben megy. Amint elengedtek, már fordulok is. :o)
Ülni még csak a hordozóban és az etetőszékben szoktam, döntött támlával. Nem is igazi ülés ez, amolyan ülve fekvés. :o) Egyedül még nem megy, elborulok. :o) 
Viszont a lábaim nagyon erősek, mert képesek megtartani az én 9 kg-os súlyom! 
A evéssel kicsit alább hagytam, rájöttem, ha így folytatom, akkor nagyon kövér leszek. Apa eddig is Bucifejnek szólított, igyekszem egy kicsit karcsúsodni, mert nem nagyon tetszik ez a név. Ezért kevesebbet eszem. Reggelire 210 ml az adagom, aminek az idejét egyre inkább kitolom, mert ébredés után még nem esik jól enni. Ma is fél 11-kor reggeliztem. :o) Más napokon  9 óra körül történik mindez. Az ebédem az már egy kicsit több, 180 ml tépszerhez kapok 120-140 ml bébiételt. Csak a gyömölcsös, édes ételeket szeretem, a sósakat nem. Kedvencem a banán, alma, őszibarack. Amibe ezek közül bármelyik szerepel, azt szinte korlátlan mennyiségben el tudom fogyasztani.
A délutáni evés már kissé problémásabb. Ha eszem este 6-7 óra körül, akkor a vacsorát nem kérem, amit este fürdés után, lefekvés előtt kapok. Már többször előfordult, hogy evés nélkül aludtam el. Ebben az esetben sem kelek ám fel éjjel! Ha a délutáni evés kimarad, akkor egy picit sok a két evés között eltelt idő és nagyon türelmetlen leszek. De anya most azt találta ki, hogy 6-7 óra között csak néhány kanál hamit kapok, azzal kihúzom estig és jól fog esni a vacsora. Ma már teszteltük is, és valóban jól működött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése