2009. április 5., vasárnap

Nem is tavasz van, hanem nyár! :)

Ma kiköltöztünk. Anya előszedte a bátyám járókáját és "kimosta". Nagyon hamar megszáradt, hiszen nyári meleg volt, 22-23 fok. Mivel délelőtt későn aludtam el, az ebédem is "késett", kettő órára csúszott. Így a  zöldségfőzelék elfogyasztása után nem a szokásos délutáni alvás következett, hanem birtokba vettem a járókát!!
Nagyon jó móka volt, nagyon  élveztem. Néha egy kis szellő meglebbentette a hatalmas hajam... Meglepett, mert eddig -minden tiltakozásom ellenére - mindig a fejembe nyomtak egy sapkát.:) Nem tudom, hogy most vajon anya elfelejtette volna? Na mindegy, nem figyelmeztettem rá. :) Így aztán megsímogatta a napocska is és a szellő is a fejem. Amíg élveztem a friss levegőt, anya a kompot is "kimosta", amit nagy érdeklődéssel figyeltem. Kipróbálhatom, amint megszárad, mondta anyukám.  
Nem nagyon tudtam mire vélni az új hangokat. Madarak csiripeltek, galambok turbékoltak, autók jöttek-mentek. Ezekre mindig felkaptam a fejem. Korábban csak a babakocsiban hallottam, hozzáttartozott az alvásomhoz, de most játék közben szóltak ezek a hangok. Hmmm... Ki érti ezt?
Másfél-két órát játszottam el az új helyemen, nyűglődés nélkül. Anya azt mondta, hogy egyre gyakrabban fogok itt játszani. 
Aludni viszont már nem volt kedvem kint a babakocsiban, viszont, amint anya betett az ágyikómba, megkaptam a kedvenc takarómat, amit a fejemre húzhattam, már  aludtam is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése