2009. április 13., hétfő

Még ma is Húsvét van :o)

Reggel kipihenten ébredtem, reggeliztem, majd a család többi tagja is. A következő program ismét a pancsolás volt. Nagyon élveztem, kezem lábam "úszott" :o), kergettem a világító fejű kiskacsámat, a buborékokat, csapkodtam a vízben, elbűvöltem a környezetemet és  jól elfáradtam. Mára sem barátkoztam meg a zuhanyzóval. :o( Anya lefektetett aludni, és babakocsival visszavitt a wellnessbe, ahol a család többi tagja élvezte a szállodá által nyújtott szolgáltatásokat.  Itt töltöttük az egész délelőttöt, majd felmentünk összecsomagolni és bepakolni. Kijelentkeztünk a szállodásból, de még vissszamentünk bowlingozni. Én persze unatkoztam és meg is éheztem közben, így aztán kiharcoltam magamnak a dajkálást. :o) Jó volt. :o)


Amikor végre befejezték, jöhetett az ebédem. Finom volt, mert anya végre gyümölcsös, édes hamit készített. Tegnap burgonyás husit akart velem megetetni, de nem hagytam ám magam! :o) Ebéd után ismét sétáltunk egyet a parkban és szétnéztünk a szálloda játszóterén is.



Sajnos még nem tudtam játszani, de azt mondták a szüleim, hogy hamarosan... 
Hazáig ismét aludtam, a nagyinál ébredtem fel. Ott találkoztam a Keriékkel, a Lacival. Mindenkinek volt egy kedves szava hozzám. 
Jól elfáradtam ezen a két napon, hamar ágyba kerültem este, de jól éreztem magam. 
/Készül videóm is, csak még apa szerkeszti. Amint elkészül vele megmutatjuk ám! ;o) /


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése