2009. április 18., szombat

Úszni mentem

A szüleim már akkor eldöntötték, hogy visznek bébiúszásra amikor még csak anya pocakjában lubickoltam. Mivel erre a legközelebbi lehetőség is 40 km-re van tőlünk, eddig arra vártak, hogy erősödjek egy kicsit, ne legyek olyan kis törékeny, illetve arra, hogy véget érjen a tél. A múlt hétvégén átmentem a teszten :o), így elérkezett az idő és anya cselekedett. Telefonon egyeztetett és ma jött el a nap!
Én mindebből annyit érzékeltem, hogy még aludtam, amikor anya kiemelt az ágyikómból és úgy, ahogy voltam, hálózsákban áthelyezett a mózesba. Persze csak egy másodpercre nyitottam ki a szemem, hogy meglessem, ki és miért háborgatja az én nyugalmamat, s már aludtam is tovább.
Dunaújvárosban ébredtem fel. Öltözés nélkül mózesből hordozóba kerültem és bementünk egy uszodába, ahol sok-sok baba és kisgyerek volt. Itt anyáék végignézték a kezdők csoportját, majd úgy belejöttek, hogy maradtunk a következőre. Én igyekeztem a szüleim tudtára adni, hogy már unom az egészet a hordozómból nézni, vagy menjünk vízbe, vagy adjanak nekem reggelit, meg különben is elég ciki ez a hálózsákosdi. Ruhát, vagy úszópelust akarok!!! Elég sokára vették a lapot, de végülis kimentünk a kocsiba reggelizni. Azt mondta anya, hogy most még csak nézelődtünk és a jövő szombaton fogok vízbe menni. Addig otthon locsolgatják az arcom és hűtik a fürdővizem. A hazafelé vezető úton arra a megállapításra jutott apa és anya, hogy nagyon korán van ez a reggeli időpont, én csak 8 és 9 óra között szoktam felébredni és ahhoz, hogy időben odaérjünk a foglalkozásra, 6 óra fél 7 között kellene felkelteni. Azt mondták, hogy ennyit nem ér nekik ez az egész. Szóval alhatok reggel!! :)
Hazaértünk, anya gyorsan utánanézett egy másik lehetőségnek. Telefonált és kiderült, hogy szombat du. 15 órakor van a számunkra legkedvezőbb időpont. Ebéd után ismét útnak indultunk. Itt már nem csak néző voltam, hanem kaptam úszópelust és már mentünk is a vízbe. Az volt a feladat, hogy ismerkedjek a vízzel és anya megtanulja, hogyan kell engem tartania a vízben. Ez nem mindig sikerült jól, néha bizonytalannak érzetem a helyzetem. Olyankor egy picit legörbült a szám, de nem sírtam ám!! :o) A végére egész jól belejöttünk.Nézzétek csak! Jól éreztem magam a vízben, várom a következő alkalmat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése