2009. április 7., kedd

Kompozok

Még vasárnap este kipróbáltam, igaz, hogy egészen fáradt voltam hozzá. Ennek ellenére végig "mentem" az előszobán. :) Aztán ma is beleugrottam, már  vidámabb voltam és hosszasan nézegettem belőle az akváriumban úszkáló halakat. Többször megtettem a távot :), de egészen sajátos módon, hátrafelé közlekedem benne. Már rájöttem hogyan kell vele "haladni"! Tudatosan lököm magam. 


Szívesen játszom vele, bár most annyi új dolog van az életemben, hogy erre alig marad időm. Mostanában anyával ismét többet sétálunk, már nem a  mózesban fekszem, hanem a hordozóban ülök. Azt teszi anya a babakocsi vázra, és én így nagyon szeretek, mert jól tudok benne nézelődni. Még mindig lenyűgöznek az autók, jó nézni a nyüzsgést. Ezek a séták hosszúra nyúlnak, mert a jó idő miatt sokan tesznek így, mint mi és anya mindennap találkozik ismerős babával és anyukával, akivel jól kibeszélnek minket, babákat. :) Mintha nem hallanánk...
Az ugrálós hintámmal sem tudok eleget játszani és a járóka is egy felfedezésre váró terület, benne a sok játékkal. Majd szépen, lassan mindenre sor kerül...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése