2009. április 23., csütörtök

Meglátogattak a Keriék

Ma este eljöttek hozzánk a Keriék. Roppant jó kedvembe találtak, mert délután aludtam sokat, 6 óra után ébredtem fel és fél 7-kor fogyasztottam el az uzsonnámat is. Így kipihent és jóllakott voltam. Amikor ilyen vidám vagyok, már "produkálom" magam, amit később el fognak az őseim felejteni, ha most nem kerül a naplómba és pár év múlva majd úgy emlékeznek vissza, hogy "Már születésétől fogva lerámolta a polcokat, minden összenyálazott, összegyűrt és összetört." :). Eddig csak a szüleim és a Tomi részesült ebben a kitüntetésben, de ma a Keriék is ízelítőt kaphattak belőle. :)
 Ilyenkor hangoskodok, huncutkodok, sikongatok, nevetgélek. Aztán várom a reakciókat és ha kacagást hallok, akkor folytatom. :) Már a mászással is kacérkodok. Megemelem a fenekem, magam alá húzom a lábaimat és 10-15 cm-re lévő tárgyakhoz el tudok kúszni. A családom ezen jókat kuncog, viccesnek találják. Mindemellett mindent, szó szerint MINDENT a számba veszek. Zaklatnak a saját fogaim. :) Bekapom amit épp találok a kezem körül, ráharapok és kihúzom a számból. Ismét visszateszem, ráharapok, kihúzom... ezt így folytatom szinte egész nap. Ezzel tudom elviselhetővé tenni a fogacskáim növése miatt keletkező fájdalmat. Tehát jól megy a szájbatömködés, de tudok még egyik kézből a másikba pakolászni,  játékokat messzire röpíteni, rutinosan, gyorsan hasról hátra, hátról hasra  fordulni. 
Ezeket a "produkciókat" mind megmutattam a Keriéknek, nagyokat kuncogtak nekem. Úgy tünt, hogy jól sikerült a szórakoztatásuk. :) Cserébe Ők elmondták nekem, hogy nemsokára unokatesóm születik. Éppen az első születésnapom körül. Jó lesz nekem, mert egyszál egymagamban vagyok a családban ebben a korosztályban. :)

Miután elmentek, indultunk pancsizni és a füdrőszobai produkcióm már csak anyáéknak mutattam meg, ez pedig a fürdővíz lelkes szétterítése volt, a fürdőszoba teljes alapterületén. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése