2009. március 21., szombat

Csavizni voltunk

Ma felkerekedett a mi kis családunk és elmentünk hármasban csavarogni.
Már délelőtt indultunk, anya fodrászhoz készült. Alig tudtam aludni, mert megszoktam, hogy az ágyacskámban alszom és ott senki és semmi nem zavar. Most viszont a kocsi minden zöttyenésére kinyilt egy kcsit a szemem. Ezzel együtt azért szundikáltam...
Miután anya haja szép lett elmentünk a Brendonba, anyáék megvették a keresztelő ruhámat, mert a jövő hét végén keresztelőm lesz. Majdnem öltönyt kellett viselnem, de az utolsó pillantban úgy döntött a szülői tanács, hogy én még baba vagyok és hófehér kisrugit és hófehér kabátkát kaptam. Nem bánom. :) Abban jól fogom magam érezni. 
Kaptam egy rugós hintát is, azt gondolják a szüleim, hogy szeretni fogom, mert amikor a kezükben vagyok, akkor folyamatosan ugrálok. Hát majd tesztelem, ha megengedik...
Most még azt mondják, hogy kicsi vagyok hozzá. Ezért még be kell érnem a játszószőnyeggel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése