2009. április 30., csütörtök

Féléves lettem! :)

Bekerült a kormeghatározásomba az "év" kifejezés. Ugyanis féléves lettem. :)
Nem semmi! Lássuk akkor, hol is tartok a fejlődésben...
Magasság: 69 cm (Ami azt jelenti, hogy búcsút inthetek a 68-as ruciknak, ismét újakat kapok!)
Súly: 9 kg (Szóval tutira sikerült megdupláznom a születési súlyomat, még egy kis tartalékot is képeztem.)
Fejkörfogat: 43 cm (Nagy és okos fejem van.)
A hajam elkezdett gyarapodni, de a fogaim jól kiszúrtak velem, mert annak ellenére, hogy milyen korán elkezdték a növést, még mindig nem bújtak elő. 
Fő tevékenységem még mindig a rágás és nyáladzás és rágás és nyáladzás és rágás és nyáladzás...
Amúgy nagyon jó kedélyű, barátkozós, mosolygós gyerek vagyok. Ha utcán sétálunk mindig ugyanazt a három dolgot hallom: "Jaj, de szép nagy szemei vannak!" vagy "Jaj, milyen mosolygós baba!" vagy "Tiszta apja!"
A mozgásfeljődésemről az előző bejegyzésben van egy hosszabb beszámoló, most azt nem ismétlem meg. Mindössze annyival bővült, hogy már félig ülő helyzetbe is fel tudom nyomni magam.
Csorba Piroska: Mesélj rólam

Mesélj anya,
milyen voltam,
amikor még kicsi voltam?
Az öledbe hogyan bújtam,
és tehozzád hogyan szóltam
amikor nem volt beszédem?
Honnan tudtad mit kívánok?
Megmutattam a kezemmel?

Mesélj rólam,
Hogy szerettél?
Engem is karodba vettél?
Meleg tejeddel etettél,
akárcsak a testvéremet?
Gyönyörködtél akkor bennem,
úgy neveztél: kicsi lelkem? 


És amikor
még nem voltam,
a hasadban rugdalóztam,
tudtad-e, hogy milyen leszek,
milyen szépen énekelek?
Sejtetted, hogy fiú leszek?

Mesélj anya!
Mesélj rólam.
milyen lettem, amikor már
megszülettem?
Sokat sírtam, vagy nevettem?
Tényleg nem volt egy fogam sem?
- Ha én nem lettem volna,
akkor is szerettél volna?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése