2009. április 3., péntek

Tényleg itt a tavasz!

Természetesen ma is az oldalamon aludtam. Teljesen boldoggá tesz, hogy tudok mozogni és végre kényelmes pózban aludhatok.
Végre tényleg tavasz van!!! Tegnap már sapit sem kaptam, csak a polár felsőm kapucnija volt a buksimon.
Anyával kertészkedtünk kicsit. Kiraktuk a leandereket és a többi cserepes virágot. Illetve anya csinálta én csak néztem. :)


Délután csavizni voltunk. Székesfehérváron. Jól viseltem az utat, szétnéztem egy kicsit a városban. Ragyogó idő volt, apa öltöztetés nélkül, csak úgy egyszerűen kivett a mózesból és én néztem a sok-sok autót, biciklist, nénit, bácsit, babákat. Ámulva, mert eddig még ilyet nem láttam. 

Voltunk a Brendonban, kaptam nyári sapit, amit én annyira nem szeretek, de anya szét van tőle csúszva, hogy milyen aranyos vagyok benne, így nem szedem le magamról, hagyom, had örüljön. :)
Kaptam játékot is, amit még nem vettem birtokba, majd holnap fogom, mert este átaludtam a a fürdésidőt. Még Fehérváron elaludtam és hazáig fel sem ébredtem. Itthon anya a mózesből a kiságyba tett, én oldalra fordultam :) és már szunyáltam is tovább.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése