2009. március 31., kedd

5 hónapos lettem!

Ma töltöttem be az 5 hónapot!
A mai arcom:



Itt pedig képek az elmúlt 5 hónapról + 1 picurka kép abból az időből, amikor még anya pocakjában voltam:


1-2 hete már átfordulok hasra, ha van egy pici segítségem, mint pl. a fejvédő az ágyban, vagy anya párnája, esetleg a szüleim keze, viszont tegnap már teljesen egyedül is sikerült. Anya otthagyott a nagyágyon és én kétszer is átfordultam. Anya nagyon örült! Ma már a játszószőnyegen is megcsináltam és a saját ágyamban is hason talált anya, amikor visszajött a konyhából a reggelimmel. Este pedig pelus nélkül már vissza  is fordultam. Szóval tanulgatom, tanulgatom...
A kanállal is barátkozom, már naponta egyszer találkozom vele. :) Szeretem, de nem haladok olyan gyorsan, mint a cumisüveggel. Ma megkóstoltam a vilmoskörtét birsalmával és a sárgabarackot. Mindkettő ízlett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése