2013. július 21., vasárnap

Zalán mondta...

Néhány nappal ezelőtt készülődtünk az úszótanfolyamra. Kértem Zalánt, hogy kapcsolja ki a tv-t és induljunk. Azt válaszolta:
-Mindjárt, csak ezt a mesét végignézem!
-Nincs rá időnk, mennünk kell! - feleltem.

Nem mozdult és egy kicsit határozottabban rászóltam:
-Gyere Kisfiam! Indulnunk kell!
-Csak néhány perc és vége a mesének! - jött a válasz a szobából.

Már-már beletörődve, hogy rendben, mese után indulunk, a konyhában kezdtem tevékenykedni.
Kb. fél perc telhetett el, amikor meglátom Zalánt a szoba ajtóban papucsot húzni.
-Vége a mesének?- kérdeztem kerek szemekkel.
-Nem! Csak rángattál!-mondta
-MIIIT CSINÁLTAAAAM! -érdeklődtem.
Rángattál. SZÓVAL rángattál, hogy gyere kisfiam!!- mondta szomorú arccal!


:D :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése