2013. július 26., péntek

Ez is megtörtént! :)

Kedd reggel ismét a strandon kezdtük a napot. Mivel volt néhány elintézendő feladatom, úgy döntöttem, hogy nem várom meg a tanfolyam végét, mert akkor a Zalán már fáradt, nagy lesz a meleg is, valamint 12 óra és 12 óra 30 perc között a posta is,  illetve  a bank is zárva lesznek. Amennyiben a tanfolyam ideje alatt ezeket elintézem, úgy délben, amikor véget ér, már indulhatunk is haza. Szóltam Zoli bácsinak, Zalánnal is megbeszéltük, hogy elmegyek, de nagyon sietek vissza. Addig Ő dolgozzon, fogadjon szót és legyen nagyon ügyes. :)Nem volt megijedve, nem emelt kifogást sem ellene.Azt mondta, hogy oké, jó leszek és ügyes! :)
 Így történt, hogy ELŐSZÖR idegennel maradt a kisfiam. Kb. 1 órát voltam távol, s amikor visszaértem, szépen dolgozott. Zoli bácsi is megdicsérte, azt mondta ügyes volt, a meleg vízben mindent szépen megcsinál, de a hideg vízben nem akar dolgozni. Szünetben festett a sátorban és második óra második felében már nem nagyon akart dolgozni. Elfáradt...
Legalábbis akkor azt hittem, de délutánra kiderült, hogy nem csak ez lehetett a probléma. 38 fokos lázat mértem neki, de elmondása szerint semmije nem fáj. Csillapítót kapott, de ennek ellenére éjjel is magas, 39 fokos láza volt és reggel is 38 fokos. Szerdán mentünk Zsuzsa nénihez, aki miután megvizsgálta, azt mondta, hogy nem ír antibiotikumot, mert semmit nem talált nála, vírusos fertőzés. Csillapítsam a lázát illetve igyon sok folyadékot. 2-3 nap alatt elmúlik, lehet, hogy társul hozzá hányás, hasmenés, de nem biztos.
Csütörtökön már csak délután volt lázas, ma péntek van, és eddig láztalan. Remélem nem is fog változni, mert hamarosan Budapestre indulunk. Vannak elintézni való dolgaink és a napot mozizással zárjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése