2009. május 31., vasárnap

7 hónapos lettem

Rohan az idő! - mondják folyton anyáék. S tényleg! Ismét eltelt egy hónap, s már 7 hónapos vagyok!  A csecsemőségnek már semmi jele, egy izgő-mozgó, folyton tevékenykedő, állandóan lendületben lévő kisfiú lettem. A mozgások tökéletesednek, már egészen könnyen felállok, sőt már kapaszkodva mind a kiságyban, mind a járókában oldalazva lépegetek, elkezdtem körbejárni a birodalmam. A felülés már roppant könnyen megy, egy szem pillantás alatt, könnyedén helyezem át a fenekem máshová. :) Mászásban pedig én vagyok a családi csúcs tartó.
Imádom a vizet is, legyen szó esti fürdésről, udvaron lévő medencében lubickolásról, vagy uszodai baba úszásról. Tegnap már a Feri szavaival élve, a "profi  csapat" tagja lettem. Nagyon élvezem a vizet, az arc locsolás, a kismerülés, valamint a lebegés semmiféle gondot nem okoz, nincs sírás, köhécselés, de még csak kedvetlen arc kifejezés sem. A nagymerülésnél sem sírok, de sikeresen szoktam vizet nyelni, mert mindig köhécselek, amikor feljutok a víz tetejére. Ez nem annyira tetszik nekem. Amikor apa "szendvics fogásba" vesz, már tudom, hogy ez fog következni, s elkezd a szám lefelé görbülni. Ez hatásosnak bizonyul, mert az utolsó nagymerülést mindig elbliccelik a szüleim. Csak azt kellene kitalálnom, hogy érhetném el azt, hogy az első kettőt is elfelejtsék...

Egy mai felvétel rólam, éppen mesét nézek. Mérlegeltünk is, 9380 gramm a súlyom, a hosszúságom pedig: 70 cm.
Ez a kép az udvaron készült, még a hét elején, amikor jó idő volt:
Ez pedig az ágyamban:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése