2009. május 7., csütörtök

Ma Micimackó mesét néztem tesztüzemmódban. :o) Anya kíváncsi volt, hogy hogyan reagálok, mennyi ideig képes lekötni a figyelmem. Az eredmény: 12 percig néztem úgy, hogy a szemem nem vettem le a képernyőről és időnként mosolyogtam. Utána  másztam egy kicsit, majd ismét néztem 1-2 percig. Ettől kezdve már nem nagyon kötötte le a figyelmem, inkább a szoba feltérképezésével foglalatoskodtam, csak néha-néha kaptam fel a fejem egy-egy hangra. Persze anya mindennek képes örülni, így ez is elégedettséggel töltötte el. 

Az én anyukám tényleg minden apróságnak örül! Annak is, hogy már több, mint 2 hónapja egyedül beteszem a számba a mumit. Akkor még sokat ügyetlenkedtem, de ma már nagyon rutinosan bánok vele. Sitty-sutty megtalálom, rávetem magam és már a számban is van! :)
Az is nagyon tetszik neki, hogy már tudunk játszani. Esténként mindig a szüleim ágyában töltjük az időt, 7 óra körül már odamegyünk és 9-ig, amíg nem indulunk fürdeni, játszunk. Huncutkodok, kacarászok, sikongatok, jelzéseim vannak anya felé, hogy szívesen hancúrozom vele, várom, hogy dögönyözzön. Anya pedig jó játszótárs, partner mindenben. Jól szoktunk mulatni. Amikor apa csatlakozik hozzánk, akkor gyorsan lelépek anyától, hogy megszerezzem apától az egeret, de eddig nem sok sikerrel jártam, mert nagyon őrzi. Rendszeresen csak az egérpadot tudom elcsenni, azért már nem is nagyon kell küzdenem, apa hamar feladja. :o) Nem baj, kitartó vagyok, próbálkozom tovább. 
A fürdési szokásaimon is változtattam, 1-2  hete már nem a hátamon fekve fürdök, hanem amint a vízbe kerülök, már fordulok is hasra. Van közben egy kis harc, anya igyekszik ebben megakadályozni, de többnyire én győzök. :o) Hason fekve olyan jól lehet csapkodni a vizet, sokkal szívesebben vagyok így a kádban. Ma sikerült kompromisszumot kötnünk: a tisztálkodás idejére hajlandó voltam (némi ráhatással) hanyatt fekve maradni, anya pedig a játék idejére nem zaklatott, hagyta, hogy hason pancsoljak. 
A tápszerrel már nem vagyunk olyan jó barátok, este képes voltam inkább lemondani a vacsoráról, csak ne kelljen az ízét éreznem. Anya 1-2 hete megízesíti egy kis gyümölccsel, így már ehetővé válik.  Reggel még natúr tápszert eszem, délben zöldséges-husis főzeléket, délután tejpépet, tejbedarapépet, este pedig gyümölcsös tápszert. Ez most így jó nekem, mindegyiket jó étvággyal fogyasztom. Az italom tea vagy gyümölcslé, ezekből sokat fogyasztok, anya szerint kacsa vagyok. :o)
S még valami: már tudok egyedül ülni!!! Még nem sokáig és elég labilis is vagyok, de már az is előfordult, hogy az ölemben lévő játékkal játszottam egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése