2009. május 12., kedd

Fejlődöm tovább

Néhány napja nem jelentkeztem, de a fejlődésem nem állt meg! :) Már két napja mászom, úgy, ahogy az a nagykönyvben meg van írva!  Nincs többé távolság, minden elérhető lett számomra, ugyan most még csak kb. 40 cm-es magasságig, de már ez is nagy boldogság nekem! Elérem az alsó fiókokat, ki tudom húzni, fel tudom borítani a papírkosarat, le tudom lökni a polcról a scannert... Szóval tágra nyílt a világ!
Elfogyasztottam az első babakekszemet is, önállóan és nagyon jól össze lehet vele maszatolni magam!

Anya már az ételeimbe is szokott reszelni belőle. Ízlik nekem, szeretem! Viszont a tápszerből végleg elegem lett, már ízesítve sem kérem, ezért anya a védőnéninkkel felvette a kapcsolatot és megbeszélték, hogy vége a Milupa milumil HA1 korszaknak, jöhet a 2-es. Ez sokkal jobban ízlik, szívesen megeszem, még ízesíteni sem kell.

Tegnap nyári meleg volt, így a szüleim úgy gondolták: irány pancsolni! Apa lázasan fújta tele levegővel a medencémet, anya pedig fürdőnaciba öltöztetett. Még úszópelust sem kaptam, igazi nagyfiús voltam! Örömmel vettem birtokba az új játszóteremet. Elég nyűgös voltam tegnap, ezért nem sokat időztem benne, de azt mondta anya, hogy a következő télikabátos időszak előtt még nagyon sokszor fogok benne játszani. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése