2009. május 22., péntek

Fodrászkodtam

Minden tiltakozásom ellenére, anya fiús frizurát csinált nekem. Már hetek óta zaklattak a szüleim a  hajvágással, ijesztegettek az elektromos hajvágóval, de én nyertem! :o) Amikor anya elővette és bekapcsolta rendszeresen sírással fejeztem ki, hogy én köszönöm, de ebből nem kérek... Végül anya feladta. Próbálkozott ollóval, de mindig elforgattam a fejem, a fésű sem a kedvencem. Én kizárólag a kedvenc baba hajkefét szeretem, amivel születésem óta "fésülnek". Szóval tiltakoztam én már egy ideje rendesen, de ma anya túljárt az eszemen! Az ágyon a lába közé ültetett, megkaptam a saját távvezérlőmet, s amíg azt tüzetesebben átvizsgáltam, anya hátul levágta a hajam. Persze azért igyekeztem hátráltatni, de ma nagyon elszánt volt! Azt mondta, hogy nem lett tökéletes, de jobb, mint volt! A születési hajam, ami nem hullott ki, már túl hosszú volt, az újonnan növőhöz képest. Most legalább közel egyforma. Nem az egészet vágta, csak hátul a nyakamnál igazította meg. Végülis nem bánom, úgy is olyan melegek vannak mostanában, hátha könnyebben viselem majd! 
Van jó hírem is, anya száműzte a hálózsákot!!! Hip-hip hurrá!!! Már nagyon elegem volt belőle! Hol kibújt a lábam a patentok között, hol fennakadt a talpam az anyagban, amikor felemletem a lábam, és nem tudtam visszatenni, hol pedig rám tekeredett. Felállni is alig lehetett benne! Pizsamában alszom, így nagyon kényelmes! :o)

Ma készített anya új képeket: 

 A következő nem mai, de jól látszik rajta, hogy hálózsákban is sikerült már felállni. Ilyen kép nem lesz több! :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése