2009. március 15., vasárnap

19 hetes is elmúltam...

Szüleim szerint nagyon nagy tempóban nődögélek. Már majdnem 8,5 kg vagyok, kinőttem a 62-es méretet, 68-74-es ruháim vannak.

Már egy-két hete mindkét kezemmel nyúlok a tárgyak után, átveszem őket az egyik kezemből a másikba. Egyre ügyesebb vagyok vele, egyre határozottabb, bár látszik még olykor-olykor a melllényúlás. :o) Azt is tapasztalják már anyáék, hogy kezd kialakulni az én tudatom, határozott elképzeléseim vannak, s ha nem úgy történek a dolgok, hááááát, bizony hangot adok csalódottságomnak! :o) 

Szeretek mesét nézni, jól érzem magam közben. Nézd csak! :)

Az éjszakáim változatlanul jók, este 10 óra körül lefekszem és reggel 7-8 óra között ébredek.
Ilyen vagyok, amikor alszom:


Anya azt mondja, nagyon szép vagyok... :)


Megfigyelhető, hogy menniyre ragaszkodok némely, szüleim által rendszeresített napirendi ponthoz. Ilyen például a levegőzés utáni nagyágyra kéredzkedés, az ebéd utáni levegőre kéredzkedés, vagy a fürdés, vacsi utáni ágyikóba való kéredzkedés. Amikor eljön ezeknek az ideje, előtte mindig nyüszögök, semmi nem jó nekem, amint viszont "áttérünk a következő napirendi pontra", már elégedett is vagyok- ! Apja ezen mosolyog, azt hiszi anya csak kitalálja ezeket, pedig jól megfigyelhető mindez a reakcióimból. Miért is nem értik ezek  a szülők, hogy én olykor-olykor mit is szeretnék???

 Íme egy két kép, ami arról készült, hogy repülök:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése