2009. március 27., péntek

Itt a tavasz!! :)

Ma végre jó idő volt!! Ragyogóan sütött a nap, itt a tavasz! Ezt a virágok is bizonyítják, amelyek kinyíltak anya kiskertjében. Én annyira örültem a jó időnek, hogy alig eludtam! Már 3 órakor felébredtem és kiabáltam a napocskának!
Ezek a képek ma készültek, Ti is láthatjátok, hogy mennyire süt a nap:


Anya próbált visszaaltatni, de ha én azt nem akarom... nem volt mit tenni, így hát bevitt és levetkőztetett. Másfél óra múlva már érződött a hatása annak, hogy rövidre fogtam a délutáni sziesztát.

Ismét öltöztünk, elsétáltunk a gyógyszertárba, de nem ám a mózessel, amiből nem látom, csak a fák lombjait, a villanyoszlopokat és a vezetékeket!! Hordozóval mentük! (Anya persze, ezt is lefotózta!) 



Olyan jól elnézelődtem, hogy nem is értem miért nem vagyok mindig abban. Bár a derekamnak nem kényelmes, mert állandóan ki akarok belőle kúszni, de a kilátás kárpótolja a kényelmetlenséget. Útközben megdícsérte egy néni a szemeimet, és azt is mondta, hogy nagy és szép baba vagyok. :)  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése