2009. március 30., hétfő

Ma Zalán nap van!! Az első névnapom...

Reggeli ébredés után apa puszikkal halmozott el, névnapom alkalmából köszöntött. Anya még ágyban volt, de aztán Ő is össze-vissza puszilt. Kaptam egy ugrálós hintát, amivel azt hiszem jól össze fogunk barátkozni! :) Már az első alkalommal is kedvem leltem benne, s mi lesz még, ha megtanulok vele játszani! 


Délelőtt telefonon köszöntött a Dédim is. Persze mindenki megemlékezett a tegnapi összejövetelen, hiszen anyáék éppen a névnapom miatt tették erre a vasárnapra a Keresztelőt.
Az Évi és a Lili unokatesóm is este átjöttek egy puszit adni és én hálából "megfürdettem" őket. :) Megvárták a fürdés időpontját és mivel apa nem volt itthon Évi segített anyának. Én pedig jól lepancsoltam Őket is. A Lili kézben vitte haza a vizes zokniját! :)
Persze nem volt hideg, már tényleg tavaszodik, mert ma aludtam először kint, kabát nélkül. Anya reméli, hogy nem fáztam meg. Nem tudom miért aggódik most ezen, hiszen a mínusz 10 fokban is kint voltam több órát és akkor sem lett semmi bajom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése