2009. március 26., csütörtök

Napirend és étkezés

Kedves naplóm! Azt gondoltam, hogy beszélgessünk egy kicsit a mostani napirendemről, mert nagy a valószínűsége, hogy később elfelejtem. :)
Reggel 7-8 között ébredek, és a reggeli szülőüdvözlés, valamint pelenkacsere után bedobom a 230 ml tápszeremet. Auztán délelőtt játszom egy kicsit a játszószőnyegen, ahogy a képek is mutatják, de hamar elfáradok.




Ha nem figyelnek Apáék jól, akkor egy pillanat alatt átlendülök azon a holtponton, amikor még egyedül el tudok aludni. Olyankor nyűgössé válok és kizárólag csak akkor elszom el, ha  elaltatnak. Ezt többnyire apa szokta csinálni. Amikor időben észreveszik, hogy már fáradok és betesznek a kiságyamba, akkor megy ez nekem egyedül is. :)
Az ebédem rendszerint dél és 1 óra között fogyasztom. Mostanában anya úgy készíti el, hogy 150 ml tápszerhez hozzátesz egy háromnegyed üvegnyi bébiételt. Ezt én nagyon szeretem, csak az a bajom vele, hogy anya mindig keveset készít! :) A legfinomabb a banán és alma, de az őszibarackos hamit is nagyon szeretem. A sárgarépával kicsit kellett barátkoznom, de tegnap kóstoltam a s.répa-rizs-borjúhús összeállítást és ebben a formában semmi bajom sem volt vele. Nagyon ízlett! 
Ebéd után nagyot szoktam delelni, kint a babakocsiban. Általában 1 óra fél 2-től, 4-5-6 óráig, attól függően, hogy mekkora alvásra vágyom. Utána ismét játszom, majd uzsonnázok 230 ml tápszert. Este 8 óra küröl almát és/vagy banánt eszek, amit szintén nagyon imádok.Ilyenkor fogyasztom el a délben maradt negyed üveg bébiételt is. Már egész jól boldogulunk a kanállal, csak néha akarom anya kezéből kivenni.
 Utána vetkőzünk és végre pelus nélkül tölthetek legalább 1 órát. Számomra a fürdéssel együtt ez a  nap fénypontja, nagyon tudok lelkesedni! :) Pelenka nélkül könnyebb a mozgás és így felfedeztem: VAN KÉT LÁBAM! 


A fürdés családi program, apa és anya mindig együtt fürdet, ami jó móka, mert én mindkettőjüket jól lefröcskölöm vízzel. Ezen mindannyian jókat kuncogunk! 
Este 10-kor jön vacsim, 230 ml tápszer formájában, és már alig várom, hogy az ágyamban legyek és aluszikálhassak reggelig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése