2009. március 29., vasárnap

Keresztelő

Még az igazak álmát aludtam, amikor apa kikapott az ágyból és elkezdett tisztába tenni, megetetni. Eddig még ilyen nem fordult elő, de nem viselt meg, épp úgy mosolyogtam, nyújtózkodtam, mintha magamtól ébredtem volna. Erre most ezért volt szükség, mert sietni kellett, ma volt a keresztelőm! Elfogyasztottam a reggelim, majd ünneplő ruhát kaptam! Ilyen szép fehéret:

8 órakor már indultunk is. Beszaladtunk a virág üzletbe az asztaldíszért, illetve a virágcsokorért, amit a templomba csináltattak anyáék. Fél 9-kor már ott is voltunk. Hamar megérkeztek a Keresztszüleim is, a Nagyiék is, viszont az Éviék és a Nagypapa egy picit késtek. Amíg elkezdődött a szertartás, addig engem sok néni megnézett, gyönyörködtek bennem :) 

Apáék szerint jó fiú voltam, bár a végére elfáradtam, anya karjában aludtam el. Beletett a mózesba, majd hazavittek, de én csak az étterembe ébredtem fel. Akkor megkaptam az ünnepi ebédet, banán-alma "főzelék" formájában, majd kézből-kézbe kerültem.


Ez a helyzet is elfárasztott, ismét aludtam egyet. Addig a szüleim és vendégeim elfogyasztották az ebédjüket.
Amikor újra felébredtem már jóllakottan beszélgettek, viccelődtek. Fél 5 körül mentünk haza, jó nap volt, jól éreztem magam. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése