2015. november 20., péntek

Gyógytorna

Bevittem a doktornőnek a tegnap kapott leletet. Kértem  beutalót az ortopéd klinikára, mert bejelentkeztem a sínmintázásra. Gipszbe teszik a lábát, hogy meg tudják mintázni a rögzítő sínt. Jövő csütörtökre kaptam időpontot és kell hozzá a beutaló. 
Ezután jelentkeztem a szakszolgálatnál gyógytornára, de elutasítottak, mert ott csak gyógytestnevelésben tudják részesíteni a Zalánnál kisebb gyerekeket. Így az sztk-t fel sem keresve, magánúton kerestem gyógytornászt. Heti egy alkalommal, 45 percig tornáztatja és ma már el is kezdte. Kicsit fájdalmas a Zalánnak, volt egy kis sírás is, de mindenképpen hatásosnak tűnik. Kaptunk házi feladatot is, melyeket el kell végeznünk naponta többször a következő alkalomig. Megtanította velem, hogy otthon hogyan kell helyesen  nyújtani az izmát.
Amikor végeztünk és járni kezdett, határozottan látható volt a változás, amit a megnyújtott izmoknak volt köszönhető. (Ez az állapot 1-2 óra alatt elmúlt, mert az izmok visszahűltek.) A gyógytornász szerint a következő fél év eredményes lesz... Reméljük nagyon! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése