2015. november 15., vasárnap

Egy kis összefoglaló

2,5 hónapja kezdődött az iskola. Azóta nagyon sokat fejlődött, már OLVAS!!!! Nagyon imádom, nagyon új nekünk, nagyon jópofa így, hogy minden betű olvasásra inspirálja.
Szerintem jól tanul, a felmérőket maximálisra írja, az olvasással nincs probléma, amit hiányosságnak rónak fel neki és szerintem jogosan, az a külalak. nem ír szépen, nagyon nehéz neki a vonalak és kockák között maradni. De majd gyakoroljuk és ha őszinte akarok lenni, akkor ahhoz képest, amennyit eddig ceruza volt a kezében, nem is olyan rossz. :) 
Volt egy versmondó versenyünk, amelyre a verset pillanatok alatt megtanulta. Nem jutott a az első 6 közé, de nagyon ügyes volt. Itt látható!


A zsűri külön megdicsérte a szemkontaktus miatt. :) 
Most magyar népmesét keresünk a mesemondó versenyre...

A menza miatt aggódtam, ezért szeptember elején lemértem: 119 cm és 23,7 kg volt. Ma, 10 héttel később 120 cm és 24,6 kg. Talán nincs miért aggódnom, túl nagy baj nem lehet. :) 

A szomorúfejet eddig hármat kapott. Az elsőről írtam korábban, a padszomszédja munkáját firkálta össze, "visszaadásból" . Másnap azért kapott, mert beszélgetett az ebéd közben, a harmadik pedig 2 nappal később azért, mert az ebédlőbe sétáláskor ugrált a sorban. Ezek közül csak az elsőnél érezte úgy, hogy megérdemelte...  Nem is érdemel több szót részemről, valahogy egyet értettem vele. Persze csak magamban, ennek nem adtam hangot. :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése