2015. október 31., szombat

7. szülinap

Nagyon-nagyon várta ezt a napot, a szülinapját... Már két-három hónapja téma, az utóbbi hetekben pedig nagyon készült rá. Olyan kérései voltak, hogy bújunk el a lakásban és egyszerre ugorjunk elő, Boldog szülinapot kiáltással, hogy fújjuk ördögnyelvet, legyenek parti sapkák, legyenek lufik.
Ezek közül azt valósítottuk meg, hogy a Tomival korán keltünk  és felfújtunk narancs és fekete színű haloween-os lufikat, becsempésztük a szobájába és szintén  narancs és fekete szerpentineket akasztgattunk mindenhová a szobájában. Sikerült az akció, nem ébredt fel és nagy izgatottan vártuk, hogy kinyissa a szemét...

Amikor kinyitotta felpattant, átrohant a mi szobánk ajtajába és hangosan, indulatosan kopogtatni kezdte. A konyhából jöttem elő és kértem, hogy halkabban, mert apa még alszik. Nagyon dühösen így szólt: -MIÉRT???? MIÉRT????

-Mit miért? - kérdeztem?
-Miért kellett szalagokat? Nem szeretem a szalagokat!!! - majd vissza masírozott a szobába. Utána mentem és jobb kedvre derítettem. :) Sikerült, nagyon vidáman várta, hogy felköszöntsük!








A vendégek érkezése előtt megköszöntöttük, azért, hogy a Tomi üzembe tudja helyezni, illetve ki tudja próbálni mielőbb.
13 óra körül érkeztek a vendégek, és csoportosan mentünk el egy helyi kisvendéglőbe, ahol elfogyasztottuk az ebédünket.
Ebéd után hazajöttünk, tortáztunk és játszottak a gyerekek. Zalán nagyon jól érezte magát. Este 9 körül távoztak a vendégeink. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése