2014. október 13., hétfő

Fogacskák 2.

3 nappal ezelőtt írtam a fogakról és akkor még nem gondoltam, hogy egy sajnálatos esemény miatt ilyen hamar ismét ez lesz a téma... 
A hétvégét Velencén töltöttük, egy kis évfordulós ünneplés kapcsán. A Hotel Velencében töltöttünk el egy csuda klassz hosszú hétvégét. Ez a Zalán kedvenc szállodája, ezért esett erre a választásunk.

A mai, azaz az utolsó napon apa és kisfia mérleghintáztak... Talán egy kicsit vehemensebben, mint ahogy az indokolt lett volna és Zalán előrebukott, majd leesett. Beütötte a fogantyúban a pocakját és deszkába pedig az állát, és ettől pedig kitört a mozgó fogacskája. :(((((((((((((((

Nagyon sajnálom szegényt, megviselte az eset. Sírva mondta, hogy kitört a foga, miközben kiköpte. :((((

Felvettem a fogát, majd letettem a kabátokat, a telefont és fogacskáját a padra és megnéztük a pocakját és a száját is. A hasán semmi nem volt látható, a foga helye vérzett. Nyűgös volt, de nem tudtam eldönteni, hogy  a fizikai vagy a lelki fájdalom miatt. Nagyon várta már a fogcserét, a 6 éves kort, a fogtündért...

Mivel ott nem volt lehetőségem "alapos" vizsgálatra, így a szoba felé vettük az irányt, hogy az ágyon. levetkőzve jobban meg tudjam nézni. Amint ezt kitaláltam, már kaptam is fel a padról a kabátokat, táskát és azzal a lendülettel a foga ki tudja hová lett... Keresgetni kezdtük, de eredménytelen maradt a cselekedet. Hamar feladtuk,hogy mielőbb a szobába jussunk.
 A Zalán nagyon szomorúan azt mondta az apjának, akit egyébként is gyötört a lelkiismeret furdalás: -Apa! Az lesz a büntetésed, hogy szobáig vinned, kell! De nem a nyakadban, hanem a karodban! 
Apácska hősiesen teljesítette a reá kiszabott büntetést, felvitte a kicsi fiát a szobába... 
A ínye már nem vérzett, a pocakján sem volt semmi külsérelmi nyom. Azt mondta, ha megnyomja, akkor egy kicsit fáj a köldöke mellett...

Összepakoltunk a szobában, levittük a bőröndöket, kijelentkeztünk a szállodából, majd bejelentkeztünk a wellness részlegbe. A Zalán mindvégig csöndes és szomorú volt, a nyelve folyton a kiesett foga helyét tapogatta. Bántott nagyon, ezért miután letelepedtünk a medence mellett, beszélgetni kezdtem vele. Elmondtam, hogy az a fogacskája azért esett ki, mert mozgott, 1-2 héten beül ez mindenképpen megtörtént volna. Az összes foga, ami most a szájában van, ki fog esni, helyette gyönyörű, szép csontfogacskák fognak nőni. Ez után a beszélgetés után, mintha elvágták volna, vidám és lelkes lett, többé már nem bánkódott.

Én sajnálom nagyon, hogy így történt, illetve azt is, hogy a kapkodásom, figyelmetlenségem miatt a kiesett fogát elveszítettük, nem tudtuk eltenni. A ma (elsőként) kiesett fogacskánk a kibújáskor, 2009.09.25.-én a 3. foga volt, így  5 év és 18 napig "szolgált" Zalán szájában. 

Az eseményről videó is készült, bár amikor rögzíteni kezdtem, még nem tudtam, hogy ez lesz belőle...


Később kétszer is visszamentünk a helyszínre, keresni a kiesett fogacskát de sajnos nem találtuk meg. Kisfaim otthagyta a fogát a kedvenc szállodájában.... :((((((((    Valahol itt van: 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése