2014. október 5., vasárnap

Fejlődik...

Azt elmúlt napokban a le és felszállást, valamint a kanyarodást gyakoroltuk az udvarban Zalánnal. Krétával felrajzoltam azt a kört, amit követnie kell, s egészen jól belejött. 
Íme egy videó róla!


Gyönyörű, napsütéses késő őszi idő volt ma, mindenképpen a szabadba szerettem volna tölteni... Így született meg az az ötletem, hogy hárman, kerékpárral menjünk el fagyizni, majd az üzletbe,



Fagyiztunk az új főtéren...




 Ez volt az első éles bevetésünk a forgalomba. A vasárnap jó választásnak tűnt, mert akkor a legkisebb a forgalom. Ma is így volt, csupán néhány autóval találkoztunk. Jól sikerül a debütálás, nagyon ügyes volt a kisfickó. Én mentem elől, ő követett, majd a sort apa zárta. Megbeszéltük, hogy kizárólag csak utánam jöhet, nem önállósíthatja magát, illetve amikor szólok, hogy megállunk, akkor fékeznie kell és leszállni a kerékpárról. Mindent a megbeszéltek szerint csinált, nagyon ügyes volt. Kb. 3 km volt a mai táv, remélem szépen lassan tudjuk növelni.... Tavaszra már kirándulós terveink vannak... :) 

A kosárlabdához továbbra is nagyon lelkesen és pozitívan áll, várja az edzéseket, aktívan és boldogan részt vesz az órai munkában.




Jövő héttől újabb kihívás vár rá, angol foglalkozásra fog járni. Nagyon meglepett a reakciója, amikor elmondtam neki, hogy van lehetősége angolt tanulni, kirohant a szobából, ujjongott és azonnal indulni akart... :D 
Elmondtam, hogy csak a jövő héten csütörtökön tudunk menni és nagyon szomorú lett. Kérdeztem Tőle, hogy miért szeretne angolt tanulni, miért örül annak, hogy tanfolyamra fog járni? Azt válaszolta: -Mert akkor nem kell lassan tanulnia a Tomitól, hanem tud gyorsan tanulni.... mert a Tomi mindig csak egy szót mond neki, amikor ő kéri, hogy tanuljon vele angolul.... :)  
Ugyanis teljes magánszolgalomból tanulta meg a színeket, számokat, (most 15-ig tud angolul elszámolni), néhány állat nevét, illetve néhány egyéb szó a szókincse. Tele van tudásvággyal, szivacsként szívja magába az információkat. Rajtunk nem múlik, a lehetőséget megadjuk neki. :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése