2014. március 25., kedd

Zalán mondta...

Dunaújvárosba készültünk, Dr.Sípos Edit pulmonológus szakorvoshoz, hogy kivizsgálja Zalán fél éve tartó köhögését. Már csak a cipő és a kabát felvétele volt hátra... Kérdeztem a kisfiam, hogy melyik cipőt vegyük fel. Legnagyobb meglepetésemre nem a legújabb kedvencét választotta. Azt mondta:
-A Doktornénihez nem való menő cipő, hanem csak egy sima átlagos.


:) :) :)


Útközben elhaladtunk egy temető mellett. Megállapította, hogy nagyon sokan meghaltak már... Érdekelte a téma, hosszasan beszélgettünk róla. Öregedésről, elmúlásról, születésről. Amikor az került szóba, hogy én is meg fogok halni, akkor mondtam, hogy majd neki kell eltemetnie. Mire Ő:
-Én nem foglak téged eltemetni....
-Hát akkor mi lesz velem? Hogy kerülök a temetőbe?-kérdeztem.
-A többiek is a fiaid!!! -hangzott a válasz.


:) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése