2014. január 8., szerda

Zalán mondta...

Ma zuhanyozás közben azt mondta Zalán:
- Emlékszel, hogy van az ovódában 2 barna bőrű gyerek?
-Igen, emlékszem.-válaszoltam.
- Ők mitől ilyen barnák? Igy születtek? - kérdezett tovább.
-Igen, ők így születtek. -válaszoltam.
-De ők magyarul beszélnek, itt születtek Magyarországon, pedig az ilyen színűek más országban szoktak születni... Hogyan lehet, hogy ők a mi országunkban születtek? -tette fel a kérdését.


:O :O :O

Miután felszedtem az állam a kőről, természetesen megválaszoltam neki a kérdést. Elmondtam, hogy előfordul olyan, hogy pl. az édesanyja magyar és az édesapja pedig barna, nem magyar férfi, és a kisgyermek pedig apukájától örökli a bőre színét. Édesanyja itt szüli meg a mi országunkban, itt jár ovódába, iskolába, magyar gyermek, csak a bőre színe barna.
Mire újabb kérés érkezett:
-De az anyukája narancs színű, mint mi?

:D :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése