2014. január 24., péntek

Zalán mondta...

Zalán nagyon rossz evő. Alig van étel, amit szívesen eszik. Nem képes (vagy csak nagyon ritkán) végig ülni egy étkezést. 2-3 falat után elszaladgál az asztaltól. Ezzel pedig általában felbosszant. Ezt próbálja megelőzni, amikor nem szó nélkül szaladgál el, hanem engedélyt szeretne kérni. Ma is mérgelődtem picit vele, mert nem akart enni. Így nem mert az asztaltól elszaladni, hanem megkérdezte: -Megnézhetem, hogy milyen mese van a TV-ben? Erre nem kapott választ, hanem ismét mérgelődésbe kezdtem. Mondtam: nem igaz, hogy folyton elszaladgálsz, nem létezik, hogy nem vagy képes az asztalnál maradni egyetlen étkezést sem, ... stb. Még a mondandóm végére sem értem, amikor így szólt a kisfiam: -Ezt NEM-nek veszem... 

:D :D :D


A másik gyenge pontunk, az esti alvás. A szokásos szertartás után lefekszik és képtelen elaludni. Kb. 1 órát beszél, játszik, meg ki tudja, hogy mit csinál, mindenfélét kitalál, beszél, kérdez, stb., hiába követek el bármit, ezen sajnos nem sikerül változtatni. Egy idő után kihoz a béketűrésből és felemelem a hangom... Ma is így történt. Rászóltam emelt hangon: -Elég! Nem akarok több hangot hallani, tessék aludni!  Mire Ő így szólt, csak úgy félhangosan, elsősorban magának mondva: -Miért ilyen gorombák a szüleim???

:O :O :O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése