2012. február 5., vasárnap

Egy kis szösszenet...

Kinézett Zalán a konyha ablakon, ahol látszódik a szomszéd ház teteje. Felnézett rá, hosszasan nézte, majd megszólalt: - Minden csupa hós! Kijavítottam, hogy nem úgy kell mondani, hogy hós, hanem: havas.
 Szokás szerint ellenkezett: -Nem havas, HÓÓÓS! Nem szóltam rá semmit, mert elakartam kerülni egy végeláthatatlan vitát, hiszen ismerem már a fickót. Vannak olyan pillanatok, amikor nem fogékony a szülői intelemre, máskor pedig "issza"szavainkat. Ezzel látszólag a téma le is volt zárva, de rápillantottam és láttam, hogy gondolkodik, mereng valamin. Kisvártatva meg is szólalt: - A fürdőkádban van a sok-sok hab, kint pedig a hóóó! Ugye, anya?   :D :D 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki!!!
    Ha ő azt mondja, hogy hós, akkor az bizony hós és nem havas :D Hidd csak el :)

    VálaszTörlés
  2. :D Azt hiszem igazad van! :)

    VálaszTörlés