2011. november 21., hétfő

A Zsuzsa doktornéninél

Éppen csak levetettük a kabátot és már mehettünk is be. Zalán azonnal az akváriumnál termett és hosszasan társalogtak a Zsuzsával a halakról, csigákról... :)  

Meghallgatta a tüdejét, megnézte  a gerincét, majd megkérdezte, hogy a fütyink rendben van-e. Fejcsóválással jeleztem, hogy nem, csak azért, hogy a fiam ne veszítse bizalmát...

Szinte teljes letapadással született, csak a húgycsőnyílás volt elővarázsolható. Egyszer már megcsinálta neki a Zsuzsa, de sajnos kb 1/3 rész visszatapadt. Ezt akkor mondta is, hogy várhatóan nem lesz még végleges megoldás. Gyanúja beigazolódott, s mivel már 3 éves, nem akartam tovább halogatni a dolgot. Nagyon fájdalmas neki és nem akarom, hogy vissza tudjon emlékezni rá. Már így is majdnem egy kicsit későn vagyunk , jó lett volna a szobatisztaság előtt megcsinálni.

Zami a pelenkázóra került, és bizony már nem volt olyan segítőkész és lelkes,  amikor lefektették, akkor már sírva is fakadt. Engem elküldött a Zsuzsa és kért két védőnőt, hogy segítsen. Egyetlen pillanat múlva Zami már keservesen sírt, majd 5 mp után már kész is volt. Fájt neki, de viszonylag hamar abbahagyta a sírást. Tetrán krémet kell rá kenni, amit együtt, sétálva mentünk el kiváltani. Megnyugodott közben a kisfickó, vidáman ugraburgált körülöttem.
A nehéz időszak csak ezután következett... a pisilés... kb. 5x álltunk neki, mert az első csepp után keserves sírás következett, csííííííp szó kíséretében és nem volt hajlandó pisilni. Akkor sikerült, amikor már annyira kellett neki, hogy nem tudta visszatartani. Nagyon sajnálom szegényt... 

2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon sajnálom,és remélem nem lesz vele többet gond:)

    VálaszTörlés
  2. az én fiamnak is megcsinálták 1,5 évesen. de neki nem tapadt vissza! tudom milyen fájdalmas neki

    VálaszTörlés