2011. május 4., szerda

Eldőlt a kerékpár kérdés :)

Közel két hónapos keresgélés, közvélemény kutatás és tapasztalatcserék után tegnap megvettünk 1 db műanyag futókerékpárt a Decathlon áruházba. Az okok amiért ez a döntés született:

  • Megrendeltem egy szülői tolókaros kerékpárt, amelynek az árát kiegyenlítettem, majd a forgalmazó áruház visszamondta a teljesítést azzal az indokkal, hogy az idei évben Magyarországon nem kerül forgalmazásra, egyéb forgalmazót pedig nem találtam.
  • Kerestem újabb kerékpárt, amelyhez tartozik tolókar, de a gyakorlati szemrevételezésnél kiderült, hogy vagy a segédkereket, vagy a tolókart lehet hozzárögzíteni, a kettőt egyszerre nem.
  • Zalánt több alkalommal próbáltuk kerékpárra ültetni, mindannyiszor idegenkedett tőle és lehető leghamarabb le is szállt róla.
  • Több kisgyermekes blogban olvastam a szülői tapasztalatokat, miszerint a gyerekek körében lényegesen népszerűbb a futóbicaj.
  • Végül pedig tegnap, amikor elmentünk kerékpár vásárlási szándékkal az áruházba, rápattant egy futóbicajra és le sem szállt róla, azzal követett mindenhová, amikor kipróbáltuk a 4 kerekű bicajt illetve a fémvázas futóbiciklit, a lehető leghamarabb leszállt róluk és már ült is vissza arra, amit Ő megkedvelt. Ez tette rá az I-re a pontot, végülis neki kell használnia, neki kell szeretnie. 
Így hát kértünk egyet, a lehetséges 4 színből csak a fekete-piros változat volt készleten.  Zalán az áruházi próbadarabról csak a pénztárnál volt hajlandó leszállni, miután megértettem vele, hogy a dobozban is olyan bicaj van, amit hazaviszünk és otthon tud vele közlekedni. Ezt a pénztáros végignézte, majd megszólalt: A dobozban rózsaszín bicaj van... Nem baj? :D :D Végtelenül hálás vagyok neki, hogy szólt, mert csak itthon vettem volna észre és utazhattunk volna vissza. Még jó, hogy azt mondta az osztályos fiatalember, hogy jelenleg egyetlen színben van csak... Én pedig feltétel nélkül elhittem. :(  Végül fekete-pirossal tértünk haza, ami valójában inkább sötétszürke. Zalán el is nevezte szürke motorbiciklinek. :D 
Én jobban szerettem volna fém vázast, de Zalán a műanyag mellett döntött. Most viszont, 1 nap "tapasztalatával" már úgy érzem, hogy ez a kivitel sokkal jobban bírja a strapát. Nem fog leverődni a festék és rozsdásodni sem fog. Ráültettem a fémre, de neki nem volt szimpatikus. 


Ma tettünk vele egy nem kis kört, közel 4 km-t. Nagyon szívesen és jól közlekedik vele, vidám, boldog volt és csak ez számít. Úgy döntöttem, mint Timi, egy kedves blogos ismerősünk, hogy ez jó lesz az idén és jövőre majd újra napirendre tűzzük a kerékpár témát.. Akkor már nézhetünk 16 collost is.
Íme néhány kép a mai kirándulásunkról: 





Itt már bele is hajol, hogy jobban haladjon. :D A motorral is így közlekedik. :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy megvan a bicikli. :)
    És hogy megy vele Zami, látom nagyon tetszik neki.

    Képzeljétek Panna is pont ezt próbálta a játszótéren, és nagyon tetszett neki, azonnal ment is vele. Mi is kinéztünk már egy szép csajos futót, remélem sikerül megvenni.

    VálaszTörlés
  2. Örülök és nagyon ügyes fiú. Jövő tavasszal pedig jöhet a nagybicó, simán fog vele menni. Adél is már ügyesen nyomja a futóbicajt, mert végre leér a lába, már egész sokat gurul is egyensúlyozva, én meg futok utána a babakocsival, benne a 10kg-os Ákos. Jó sport :)

    VálaszTörlés
  3. Timi! Remélem én is, hogy sikerül megvenni a kinézett darabot, majd figyelemmel kísérem a blogbejegyzéseket, gondolom említésre fog kerülni. :)

    Gabi: Köszönöm a korábbi véleményedet, így lett futóbicajunk. :)
    Valóban jó sport! :D Szegény Ákos... Vagy élvezi?
    Én is így kezdtem, de elég fárasztó volt. Az viszont jobban zavart, hogy teljesen hülyének néznek az utcán. :D Elkezdtem rávenni a Zamit, hogy menjen lassabban, ha mégis egy kicsit elém halad, akkor megkérem, hogy várjon meg. Képzeld el, hogy legnagyobb meglepetésemre: szót fogad... Szólok kereszteződés előtt neki, hogy álljon meg és megáll!! Mégcsak 2x voltunk vele úton, de már a második alkalommal, -a hazafelé úton- érezhető volt a változás. Holnap ismét "gyakorlati oktatás" következik, nehogy elfelejtse. :) Adél mennyi idős? Hol talállak benneteket? Persze csak, ha nem titkos a naplótok...Nem vagyok valami gyakorlott blogos, nem talállak Titeket. :(

    VálaszTörlés