2011. április 11., hétfő

Névnapom


A névnapomat egy kicsit szétszórtan köszöntötték a családtagjaim. Anyáék a napján, akiktől kaptam egy homokozó szettet és egy kisvasutat. Nagyon örültem neki, hiszem még nem volt ilyen játékom. Gyorsan össze is raktam a síneket és már zakatolt is a csihu rajta. :) Olyan izgatott voltam, hogy azon a napon alig tudtam elaludni. :)Köszi szüleim! :)
A Nagyi néhány nappal később köszöntött fel. Hozott nekem rengeteg szilvás gombócot – ami a legfinomabb a világon-, még több őszibarack befőttet, azt ugyanis szintén nagyon szeretem. A pénzen, amit kaptam Tőle anya kerékpárt nézeget… Köszi Nagyi!
A Keriék a következő hétvégén köszöntöttek fel, kaptam egy hatalmas, szétcsavarozható úthengert, amelyhez tartoznak szerszámok, útjelző táblák és terelő bólyák. Jó játék, tetszik nekem! Köszi Keriék! :)
Éviék még később jöttek, mert a Málna érkezése felborított a világot. :) Már két hetes az unokahugim, így hát elsétáltak tegnap, babakocsival. Kaptam Verdás kirakót, könyveket, de leginkább a Villám távirányítású autó izgatott fel! Nagyon boldogan, nevetgélve, izgatottan bontogattam a dobozt és alig tudtam kivárni, hogy az Évi behelyezze az elemeket. Végre helyére került minden és izgatottan vettem birtokba az autót. Csakhogy az elkezdett hangosan zenélni!  Azt sem tudtam hová bújjak!!! :( Nagyon megijedtem tőle és már nem akartam vele játszani, félve, nagyívben kezdtem el kerülni. Amúgy sem vagyok valami bátor, mert az utóbbi időben folyton sárkányoktól félek… Sárkány van a spájzban, a bokorba, a sötétben, az udvaron, az utcán… Szóval erre a meggyengült idegállapotra nem túl jó nekem ez a  zenélő autó.  A tegnapi napon nem is haverkodtunk össze. Egész este a könyvekkel játszottam, azokat olvasgattam.
 Ma reggel apának kávézós vendége volt és neki meg kellett mutatni az autómat, de én félve menekültem, amikor meghallottam a zenét. Apa aztán megoldotta a dolgot… Szétszedte az autómat és megszüntette a hangját!! Huhúúúú, de jó!!! Nem akartam megfogni a távvezérlőt, de anya megmutatta, hogy nem zenél. Félve vettem át tőle és nagyon lassan oldódott a köztünk lévő feszültség… Kb. 1 óra múlva már jobban voltunk, a délutáni alvásnál pedig már együtt szunyáltunk. Ébredés óta pedig folyton együtt játszunk! :) Köszönöm Éviék! 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon Boldog Névnapot Zami!!!
    Elnézést, hogy így utólag :(

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen! Nincs későn, még tegnap is névnapoztunk. :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök, hogy megoldotta apa a dolgot, és hogy így sikerül megbékülni az autóval, nagy szeretettel vettük, játssz vele sokáig egészséggel! Puszi

    VálaszTörlés