2011. március 19., szombat

Nekem is nőnek a fogaim! :)

Anya egy kedves ismerősünk blogját olvasgatta, melyben arról szól a legutóbbi bejegyzés, hogy a nagyobbik leánykának - aki velem egyidős-, kibújt a 17. foga. Ennek következményeként leltározás következett a számban. :) Meglepődve tapasztalta édesanyám, hogy nekem is teljesen kinőtt a 17. fogam és már félig a 18. is. :) Nagyon megörült neki és egyben magyarázatot kapott arra is, hogy miért veszek minden autót a számba, holott eddig ez nem volt szokásom. :) 




A himlőre visszatérve: első este 38,4, második este 38 fokos lázam volt, utána láztalanul zajlott a hólyagok kifakadása, majd beszáradása. Egyelőre úgy néz ki, hogy az arcomon két folt fog folyton emlékeztetni erre a betegségre, de a gyermekorvosunk szerint "ki fogom nőni". A szüleim nagyon remélik...

7 megjegyzés:

  1. Gratulálunk!!!
    Most már nincs sok hátra és lassan teljes lesz a fogsorunk :)

    Örülünk, hogy a himlőnek is vége, biztos nem volt könnyű időszak.

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük! :) Mi is gratulálunk Pannának! :)
    Nem volt olyan vészes a himlő, inkább csak sajnálkozunk azon a két kis folton, ami az arcán megmaradt. :(

    VálaszTörlés
  3. én egy teljesen új olvasó vagyok! visszamenőleg elolvastam mindent! nem kis időmbe tellet
    Nagyon szép a kisfiatok!
    Nekem két gyermekem van. írok nekik napolókat de csak a gépemen van rajta. olyan kérdésem lenne, hogy ezt a fogsor mintázatot hogy csináltad, hogy így meg tudod írni mikor bújt ki. nagyon tettszik, de nem találtam sehol.
    remélem nem gond ha továbbra is "titokba" olvasgatom a miden napjaitokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika! Nagyon örülök, hogy olvasol minket, köszönjük szépen! :)
      Én nem merem csak a gépen hagyni, mert sajnos már jártam úgy, hogy elszállt az operációs rendszerem és csak egy újratelepítés jöhetett szóba. Elveszett vele minden adatom... Egy hasonló szituációban a neten tárolt adataim mindig megtalálom. :)
      A fogakat, illetve minden fotót a Photoshop programmal csinálom. Elmentem és mindig hozzáírom a következőt. Remélem segítettem. :)
      Sok örömet lelj a két gyermekedben és jó egészséget nektek!

      Törlés
  4. köszönöm a választ!
    mindig átmentem a dokumentumokat egy külső vinyora. és a fogak alap sablonját is ott csináltad?
    vagy azt találtad valahol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az alap sablont a neten találtam valahol... De már nem tudom hogy hol. :(

      Törlés