2015. április 11., szombat

Itt hagyott bennünket a nagymamám...

Sajnos elveszítettük a nagymamámat, Zalán dédijét. Váratlanul, hirtelen... :'( 
Március 7.-én (Tamás napján) elesett, combnyaktörést szenvedett. Kórházba került, szegecselték a combcsontját, március 20-án a kecskeméti traumatológia átadta a kalocsai rehabilitációs osztálynak, gyógytornázni. 24-én a reggeli ébresztéskor holtan találták az ágyban... :'''((((  A diagnózis: szívmegállás. Március 30-án (Zalán napján) eltemettük.... 85 éves lett volna június 23-án... Szép kort ért, de nem volt a levegőben, hogy elveszítjük. Egészen az elesését megelőző napig ellátta magát. Egyedül élt, de az önmaga körüli teendőket elvégezte. Csak a bevásárlást, a mosást, a veseműtétet követő kontroll vizsgálatokat, a téli tüzelőjének a behordását kellett neki segíteni.  
Nagyon fáj a lelkünk, hiányzik ... 

Drága Mami! Már nem fáj térded, csak a mi szívünkben van mérhetetlen fájdalom. Pihenni tértél... Nyugodj békében! 






A temetésre a Zalánt nem vittük, a Nagyija vigyázott rá. Temetés után tekertünk ki a temetőbe, s amikor meglátta a sok koszorút a síron, így szólt: 
-Nagyon szerethették a mamit, mert nagyon sok virágot hoztak a sírjára! 

Átsétáltunk az anyukám sírjához, majd vissza a mamiéhoz. Megálltam a sírja mellett és elmélyültem a gondolataimban. Arra lettem figyelmes, hogy a kisfiam a szemközti sövény mögé lopakodik. Rápillantottam és meglátta a szememben a kérdőjeleket, s így szólt:
- Eszedbe jutottak  szép emlékek? 
-Igen! - mosolyogtam rá.
-Akkor hagylak egy kicsit, hogy nyugodtam emlékezzél!


Szívem minden szeretetével szeretem az én 6 éves, tapintatos, figyelmes kisfiamat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése