2011. február 15., kedd

2. látogatásunk az orvosnál

 Néhány nappal ezelőtt észrevettem, hogy Zaminak az orra alatt nő egy pattanás... Majd felhólyagosodott és kifakadt... Aztután elkezdett a körvonala nőni... Meglepetten és egy picit ijedten néztem a folyamatot, mert éppen herpeszes volt a szám... Féltem, hogy a "pattanás" valójában herpesz. Na de az orra alatt? Nem az ajkán? 
Tegnap este minden világossá vált.. Amikor levetettük a ruhát láthatóvá vált, hogy a testén több ilyen pötty is található... Azonnal megvilágosodtam: himlő!!! 
Lázmérés közepette azon kattogott az agyam, hogy hol szedhettük össze, de ezt mostáig homály fedi. Láztalan volt, de választ kaptunk az elmúlt napok étvágytalanságára.
Ma felkerestük a doktornénit, aki megerősítette: Zalán bárányhimlős...
Remélem szövődmények nélkül és gyorsan túl leszünk rajta...









2 megjegyzés:

  1. Nagyon gyors gyógyulást a kis himlősnek!!!

    Milyen nagy fiú már Zalán :) ezen a gatyós képen idősebbnek látszik a koránál.

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük a jókívánságot! :)

    Nem nagyobb az átlagnál, 92 cm és 15 kg. Én is így járok Pannával! :) Amikor megnéztem a mókuskás videótokat, ugyanez volt a gondolatom. :) Ő sokkal jobban beszél a Zalánnál. Puszi nektek! :)

    VálaszTörlés