2010. október 31., vasárnap

2 szülinapom

A mai nap úgy kezdődött ahogy a többi, egészen a déli alvásomig semmi változás nem volt. Viszont amikor felébredtem sok-sok lufi között találtam magam, melyek között ajándékok bújtak meg. Nagyon boldogan vetettem bele magam a hatalmas táskába és szedegettem ki belőle az ajándékokat.





Ezzel még szinte nem is végeztem, amikor megérkeztek Éviék, majd a Nagyiék és végül a  Keriék is befutottak. Mindenki hozott nekem ajándékot, nagyon vidám voltam. 
Anya hidegtálakat készített, ezzel kínálta a vendégeket. 


Később a "nagyokkal" lufi dobálásba kezdtünk, melyhez a felnőttek is csatlakoztak. Pillanatok alatt igazi jó hangulat kerekedett.
A szülinapi tortám volt még hátra, amelynek igazán örültem, mert Villám és Cimbi formát öltöttek. Volt rajta 2 gyertya is, amit EGYEDÜL fújtam el. :) 



Apával is tortáztunk, hiszen ez a mai nap nem csak az én születésnapom, hanem az Övé is. 



 Íme egy kis "összesítő"  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése